Gyakran ismételt kérdések

Mit árusít az Oviland?
Az Oviland webáruházban közel 5000 féle terméket találsz. Rajeszközök, kreatív termékeken át játékokat és kültéri eszközöket is. Az Oviland Kft. már 10 éve működő, megbízható partner vásárlóinak.

 

Szükséges-e regisztrálnom az oldalon ahhoz, hogy vásároljak?
Nem nem szükséges. Az Oviland Webáruházban regisztrációval és anélkül is lehet vásárolni.
Ám a regisztrációnak számtalan előnye van! Visszatérő vásárlóként már nem kell újra megadni az adataidat; a kosárba rakott termékeket megjegyzi a rendszer; időről időre különleges kedvezményekkel kedveskedünk régi vásárlóinknak, akik erről hírlevélből szerezhetnek tudomást. Vásárlásaid során pontgyűjtéssel kedvezményre is szert tehetsz. Ezeket viszont csak regisztrációval tudjuk nyújtani speciális kedvezményeinket és szolgáltatásainkat.
Hogyan tudok rendelést leadni?
Minden termék lapján található egy kék "KOSÁRBA" feliratú gomb. Ennek megnyomásával máris a kosaradba kerül a termék. A ,,KOSÁR MEGTEKINTÉSE” oldalon meg tudod nézni a kiválasztott termékek listáját, módosíthatod a vásárolni kívánt darabszámot. Ezután már csak a kék "PÉNZTÁR" gombra kell kattintanod, és az adataid megadásával, a fizetési és a szállítási mód kiválasztásával le is adhatod a rendelést.
Milyen adatokat kell megadnom a rendelés leadásakor?
Ha már regisztráltál, és a regisztrált neveddel léptél be, akkor nem kell újra megadni az adatokat, rögtön a szállítási és fizetési módok kiválasztása oldalra jutsz. Ha regisztrálás nélkül szeretnél vásárolni, akkor meg kell adnod azt a nevet és címet, ahova a szállítást kéred, valamint azt a nevet és címet, ahova a számlát kéred (ha ez eltér a szállítási címtől). Kérünk még telefonszámot is, hogy probléma esetén fel tudjuk veled venni a kapcsolatot.  Ha intézmény nevében rendelsz, itt kell megadnod a pályázati azonosítót is, ha szükséges.
Milyen fizetési módok közül választhatok?
-Azonnal SimplePay alkalmazással

-Késleltetett utalással (8 napos-előre egyeztetve illetve szerződőtt vásárlóinknak)

-Előre utalással

-Utánvéttel

-Készpénzzel (Csak személyes átvétel esetén) 

 

Mennyi a szállítási díj?
Magyarország területén belül:
-Br. 30.000 Ft rendelési érték alatt a szállítási díj Br. 1990 Ft
-Br. 30.000 Ft felett a szállítás ingyenes
Mennyi idő alatt kapom meg a rendelt termékeket?
A rendelés leadásától számított 1-3 nap alatt, amennyiben minden rendelt termék raktáron van.
Ha valamelyik tétel éppen nincs raktáron, akkor megkeresünk a megadott telefonszámodon, és veled egyeztetünk a szállítási időről.
Karácsonyi időszakban a szállítási idő a fentiekhez képest 1-3 nappal megnőhet!
Milyen szállítási módok közül választhatok?
Az Oviland Webáruházban lehetőség van:

-személyes átvételre a cég kecskeméti telephelyén (6000. Kecskemét Kossuth krt. 41.)

-futárszolgálatok igénybevételére (GLS)

-csomagpontokra kézbesítésre (GLS)

 

Hogyan kérhet árajánlatot áruházunkban?
Tegye kosárba a kívánt termékeket, majd a kosár tartalmának megtekintésénél kattintson az
,,ÁRAJÁNLAT NYOMTATÁSA” (lap alján találja meg).
Biztonságban vannak-e az adataim az Ovilandnál?
Az Oviland Kft. nagy hangsúlyt fektet arra, hogy működése mindenben megfeleljen a Magyarországon hatályos törvényeknek. Ezért igen, az adataid biztonságban vannak. Az adatkezelés részleteiről az Adatkezelési tájékoztatónkban olvashatsz bővebben.
Az elállást nem kell indokolni
Ön a vásárlástól számított 14 napon belül indoklás nélkül visszaküldheti a terméket akkor is, ha az teljesen hibátlan! Ha Önnek egyszerűen csak nem tetszik a megvásárolt termék, úgy Ön jogosult azt visszaküldeni, és a vételárat visszakérni.
Ki minősül fogyasztónak?
A törvény szerint csak magánszemélyeket (természetes személyeket) illetik meg a fogyasztói jogok, így az indokolás nélküli elállás joga is. Ha Ön a cége nevében vásárolt, a cége nevére kérte a számlát, akkor sem Önt, sem a cégét nem illetik meg a fogyasztói jogok!