DJECO Társasjáték - Négyszín - Quadricolor

Cikkszám: BO_8447
DJECO Társasjáték - Négyszín - Quadricolor

DJECO Társasjáték - Négyszín - Quadricolor

Cikkszám: BO_8447
Raktáron  4 db
5 490 Ft

A játék célja: A csapatod nyerje meg a legtöbb játékfordulót!
A játék előkészítése: Kettesével alakítsatok csapatokat! Minden játékos kapjon 4 különböző színű
jelzőszalagot, majd rögzítsen fel egy-egy jelzőszalagot a két csuklójára és a bokáira.
Állapodjatok meg abban, hogy hány fordulót játszotok le. (pl. 3 fordulós a játék)
Keverjétek meg a feladatkártyákat, majd helyezzétek egy halom, képpel lefelé, a játékosok mellett.
A játék menete: Az első csapat egyik játékosa húzzon egy feladatkártyát, azt megmutatja az összes
játékosnak. Helyezze el a csapatok között és azt mondja: "Mehet".
A kártyán látható színek szerinti kapcsolatokat kell létrehoznia a csapatok tagjainak egymás között.
Példák (a képek az idegennyelvű leírásban találhatóak):
Ha a következő kapcsolatokat kell létrehozni:
- • egyik játékos a kék szalagját a másik játékos sárga szalagjával érintse össze, és az
- • egyik játékos a zöld szalagját a másik játékos piros szalagjával érintse össze.
Ha a következő kapcsolatokat kell létrehozni:
- • a két játékos között a piros szalagokat érintse össze, és az
- • egyik játékos a sárga szalagját a másik játékos kék szalagjával érintse össze, és az
- • egyik játékos a kék szalagját a másik játékos zöld szalagjával érintse össze, és az
- • egyik játékos a zöld szalagját a másik játékos sárga szalagjával érintse össze.
Amikor elhangzik a "MEHET" szó, a játékosoknak minél gyorsabban kell az összes színkapcsolatot
létrehozni, ami látható a kártyán.
Amint a játékosok egy csapatban úgy gondolják, hogy megoldották a feladatot, azt kiáltják "STOP".
A többi csapat játékosai ellenőrizzék le, hogy minden kapcsolat létrejött-e megfelelően, amit a
kártya mutat.
• Ha a kapcsolatokat helyesen alakította ki a csapat, megnyeri a kártyát.
• Ha a kapcsolatokat hibásan alakította ki a csapat, a másik csapat nyeri a kártyát.
Ezután a 2. csapat egyik játékosa megfordítja a következő kártyát, …és így tovább.
Ki nyer? Az első csapat, aki elnyer négy kártyát, az nyeri a játszmát