ML31967 Rakjuk időrendbe-Rövid történetek 2. (Napi rutin)

Cikkszám: KJ_14513
ML31967 Rakjuk időrendbe-Rövid történetek 2. (Napi rutin)
ML31967 Rakjuk időrendbe-Rövid történetek 2. (Napi rutin)
ML31967 Rakjuk időrendbe-Rövid történetek 2. (Napi rutin)
ML31967 Rakjuk időrendbe-Rövid történetek 2. (Napi rutin)
ML31967 Rakjuk időrendbe-Rövid történetek 2. (Napi rutin)
ML31967 Rakjuk időrendbe-Rövid történetek 2. (Napi rutin)
ML31967 Rakjuk időrendbe-Rövid történetek 2. (Napi rutin)
ML31967 Rakjuk időrendbe-Rövid történetek 2. (Napi rutin)
ML31967 Rakjuk időrendbe-Rövid történetek 2. (Napi rutin)
ML31967 Rakjuk időrendbe-Rövid történetek 2. (Napi rutin)
ML31967 Rakjuk időrendbe-Rövid történetek 2. (Napi rutin)
Cikkszám: KJ_14513
Nincs raktáron
9 355 Ft
A vásárlás után járó pontok: 94 Ft

A játék a gyermek mindennapjaihoz tartozó tipikus cselekvéssorokat jeleníti meg. Ezáltal tudatosítja a gyermekben fizikai és szociális környezetének már jól ismert elemeit, eseményeit. Mindez segíti majd, hogy kontrolálni és irányítani tudja saját cselekedeteit, ezzel segítve önállóvá válását.

Az eddigieken túl az időrendben zajló folyamatok szavakba foglalása hozzájárul a gyermek beszédkészségének (szókincs, mondatalkotás, folyékony beszéd, elbeszélés) fejlődéséhez. A játék összehasonlításra, hasonlóságok és különbségek megállapítására, időrend felállítására ösztönzi a gyermeket. Az egyes kártyák megfogásától a kész történet bemutatásáig tartó cselekvéssor hozzájárul a logikus gondolkodás, a nyelvi készség, a fizikai és szociális környezetben való eligazodás fejlődéséhez.

A készlet tartozékai: 1 vízszintes állvány a kártyáknak, 36 kártya – 8 sorozat (a kártyák hátoldalán egy kód jelzi, melyik sorozathoz tartoznak), 1 útmutató

1. tevékenységforma Találd meg a kakukktojást. Készítsük elő a játékot úgy, hogy minden teljes sorozathoz hozzárendelünk egy oda nem illő kártyát. A gyermek találja meg a sorozathoz nem illő képet, a kártyák hátoldalán ellenőrizze, jól döntött-e, majd rakja helyes sorrendbe a képeket.

2. tevékenységforma Szókincs és mondatalkotás fejlesztés. Rakjuk időrendi sorba az egyik eseménysorhoz tartozó képeket a táblán. Mutassuk meg a gyermeknek balról jobbra haladva a képsort. Kérjük meg, mesélje el balról jobbra haladva – ahogy olvasunk -, hogy mi történik a képeken. Biztassuk, hogy használja az „először”, „majd”, „azután”, „végül” időhatározókat. Miután elmondta az egész eseménysort, szedjük le a kártyákat, keverjük össze, és kérjük meg a gyermeket, rakja vissza őket az állványra a történések sorrendjében.

3. tevékenységforma Testbeszéd. Sorbarendezés Rakjunk időrendbe egy sorozatot a táblán, de úgy, hogy csak egy gyermek lássa. Az ő feladata eljátszani, amit a képeken lát, a többiek pedig kitalálják, melyik sorozatról van szó. Ezt a tevékenységformát akkor játszhatják, ha már előzőleg megismerkedtek az összes sorozattal. Miután minden sorozatot kitaláltak, mindenki kapja meg egy-egy sorozat összekevert képeit, és egymás után ki-ki rakja fel helyes sorrendben a képeket az állványra.

Életkor: 5-6 éveseknek

Játékosok száma: 1-4

lányoknak és fiúknak
4-6 éves
Miniland